Veel gestelde
vragen
Onze veel gestelde vragen
1Ik ben therapeut, hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Makkelijk, Registreer u als therapeut op onze website. Als uw inschrijving is goedgekeurd dan ontvangt u van ons een email met uitleg in inloggegevens. U kunt vervolgens veilig en 24 uur per dag bestellingen plaatsen.
2Hoe word mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden meestal met DPD als een brievenbuspakketje. U ontvangt van ons via email of sms een tracking code zodat u uw bestelling kunt volgen.
3Wanneer word mijn bestelling verzonden?
Na betaling van uw bestelling gaan we voor u aan het werk. We streven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur na betaling te versturen.
4Wat zijn de verzend - en verpakkingskosten?
Wij rekenen € 4,30 aan verzend en verpakkingskosten.
5Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U ontvangt van ons een betaalverzoek via email of sms. U kunt betalen via Ideal of het bedrag naar ons overmaken. In overleg is het ook mogelijk om maandelijks achteraf te betalen.
6Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Wij zijn overtuigd van onze service en kwaliteit. Daarom is het mogelijk om uw bestelling binnen 14 dagen ongeopend retour te sturen. Ook al is de bestelling voor u op maat gemaakt. We storten het betaalde bedrag terug minus de verzendkosten.
7Er is iets mis met mijn bestelling, kan ik deze dan terug sturen?
Als er iets mis is met uw bestelling, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan zullen we in overleg zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken.